12 dagar kvar gott folk!

Ja som jag skrev i rubriken så är det så att det endast är 12 dagar kavr till jul. Hur härligt är inte det på en skala? Det känns så himla härligt att det närmar sig hela tiden med stormsteg. Jag ska snart gå och städa och kanske slå in några julklappar och sedan blir det träning med city i kombihallen. Det känns lite motigt att ha fys nu men hur trött jag än är så ska jag fara och göra mitt bästa hehe. Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir att göra men något roligtblir det definitivt men seden får jag se om det blir kompisar eller bara att vara hemma ikv. Vi hade ju lucia på skolan idag som jag berättade i mitt förra inlägg. Jag tror faktiskt att det gick rätt så bra. Skratt.. När man stod där känndes det som om man skulle svimma men det gjorde ju ingen så att det var ju riktigt tur. Efter det hade vi gympa och sedan slutade vi. Då gick jag och Nina och åt lucnch och sedan tog jag bussen hem där jag mötte upp mamma och mormor och sedan åkte vi till min lillebrors skola där de har ett café och fikade lite med lillebror och hans kompis. Det blev kladdkaka för min del. De hade slut min favorit snövitstårta men den får jag ändå imorgon då vi ska fira min lillebror litegran eftersom han fyller år. Eller det är inte nu han fyller år utan den 23. Alltså dagen före julafton. Kanske uppdaterar er med ett inlägg sen idag ;).

Kram F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0