14 Dagar till jul

Jag skriver så tråkiga inlägg nu förtiden... Måste hitta på nåt roligt att skriva om. Okej idag kommer jag iaf inte på något så det får bli en annan gång.  Kom bara för ett tag sedan hem från city träning (fotboll). Det gick väl rätt bra idag. =) Imorgon vaknar jag förhoppningsvis upp hehe och sedan blire nog att göra sig klar och första lektionen blir bis kl 8 på morgonen, jippie. Nu är det bara två veckar kvar till julafton exakt. Jag har räknat hihi. Nu måste vi räkna ner till jul ju. Ett måste jag har att göra är att fara in och köpa de sista julklapparna innan jul men det ska jag nog hinna med. Det är ju inte så många kvar. Har ni köpt kart julklappar?? Ska nog börja göra mig klar nu.

Puss F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0