7 dagar kvar

Bara sju dagar kvar till julafton nu.. Helt sjukt vad jag längtar. Ser framemot jullovet nu! Imorgon är det våran sista skoldag och det innebär att vi ska få våra betyg. Det är ju inte första gången vi får betyg men det är lika pirrigt varje gång haha. Att det aldrig ska bli bättre.. Imorgon blir det julfest med skolan på kvällen vilket ändå ska bli rätt skoj. Lite roligt för att alla lärare brukar verkligen släppa loss. Under kvällen kommer det att finnas disco, film, rockband, guitar hero, singstar och en massa annat så att det ska nog finnas roliga saker att göra under kvällen för att inte glömma korven vi kommer att få på hkn haha. Eftersom jag är med i julkomitén så blir det att vara där lite tidigare och även stanna kvar där lite längre men det går nog bra. Kanske tar några bilder under kvällen får se. Isf kanske ni får se dem. Jag har ett problem för imorgon, ska jag ha plattat hår eller ska jag locka håret? Jag kan absolut inte bestämma mig men som tur är har jag ju tills imorgon på mig att bestämma mig. Kommer säkert välja i sista minuten, brukar vara så för mig. Idag har det varit en vanlig dag hehe. Skola från 8 till 3 ungefär. Efter skolan gick jag ner på stan. Hittade lite grejer till julfesten och lite julklappar till mig själv hehe (A). Ne men mamma bad mig att titta efter något som jag skulle vilka ha av pappa och henne i julklapp så. Efter det åkte jag hem och gjorde mig lite klar och sedan bar det av till Camilla. Fikade och såg på tv. Trevligt! =) Nu ska jag väl fixa lite grejer och sedan blir det att sova. Vill ändå vara pigg sista skoldagen. Eller skoldag vet jag inte om man ska kalla det eftersom vi ska bara göra roliga saker. Våra lärare, Carolina och Roger skulle fixa någon musiktävling så vi får väl se hur det går. Vi slutar redan vid ett men jag måste nog skynda mig hem med bussen så fort som möjligt. Btw hahah förra youtube inlägget... var lite roligt haha... julsången... aja, ni får ha en fortsatt bra kväll allesammans!

Kraaam F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0