Alltid rubrik.. palla!

Har inte uppdaterat på otroligt länge. Men jag ska försöka bli bättre jag lovar! Okej inte första gången jag sagt så där precis... (a) men några inlägg i veckan iaf x]

Ikväll ska jag, Emmis, Hüb, Wikkan och Sarah ( måste komma på ett smeknamn till Sarah också.. Kanske... hmm.. äh det tar vi en annan gång ) ha våran lilla julafton iaf. Ska bli mysigt att bara äta gott, snacka och träffa varandra, känns som det var ett bra tag sen vi var allihopa sist. Och om ni läser det här, ha inga stora förväntiningar på mina julklappar! 
Fast det är väl ändå tanken som räknas? (a)
 

Snart måste jag nog knalla ner på moröhallen och köpa nåt gott att ha med mig ikväll. Vi vet inte vars vi ska vara än, och dom andra är och åker i vitbergsbacken nu skulle jag tro.
Wikk, ringde iaf mig imorse vid kanske 11? 10? och undrade om jag skulle med fast när jag sover är jag inte så pepp på att göra saker xD Så jag följde inte med. Ångrar mig lite nu...
Sjukt länge sen jag åkte snowboard och helt sjukt dålig är jag också men man får öva, öva, öva (:

Och förästen, jag kom just på en sak! Det är fjärde advent idag! :O
Jag håller aldrig koll på sånt där. Lovar att jag kommer glömma att det är julafton på onsdag, för det är väl på onsdag?

Nu sitter jag och lyssnar på Katy Perry - Hot n cold i mjukisbyxor. Måste nog börja göra mig lite klar.

Ha en bra söndag och fjärde advent allihopa!

Küsse Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0