Andra advent

Vaknade väl för några timmar sedan och då slog jag på tvn och då var det en film om man ska vara noga hette den "kärlek på menyn". Den satt jag och såg typ tills nu. Det var farktiskt relativt bra. Men ett tag där var den lite sorglig så jag började typ nästan gråta. Observera nästan :]. Nu hade jag nog tänkt gå och duscha sedan skriva lite på uppsatsen i so som fortfarande inte är klar men jag orkar som aldrig ta tag i den och göra färdigt den så jag bara skjuter upp den. Kul att göra den på helgen =S. Aja hoppas den går fort att göra klar, vilket den inte kommer att göra men ska försöka. Min lillebror fyller år snart så han ska ha nåt form av kalas idag så kanske får smaka lite kladdkaka då haha om jag nu får vara hemma (A). Sedan blir det iaf fotbollsträning. Det är väl ungefär min Söndag. Söndagar är förövrigt så tråkigt. Det har som blivit en slapp dag. Men det är iaf andra advent idag vilket betyder att julafton närmar sig med stormssteg. Nu gäller det bara att köpa de sista julklapparna innan jul. Men jag tror att jag hinner för att jag har köpt till de flesta nu iaf. Känns jätte bra! Har ni köpt klart alla julklappar? =) Det känns som om man inte hinner med något. Måste göra mig klar nu.

Btw det gick tydligen inte att ladda upp bilder nu heller.... Vad är felet, jag blir tokig!! :S


/Puss o kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0