Fördommar

Idag på skolan hade vi temadag. Maria hade glömt berätta det men så var det iaf.

Det kom lite folk från kyrkan och så var det lite saker vi skulle göra. Jag vet inte om det handlade om fördommar men vi kom in på det iaf. Och man märker ju att folk (även jag) har väldigt mycke fördommar. Om allt och alla verkar det som.
Vi fick tex i grupper skriva vad vi i allmänhet tycker om stockholmare och muslimer. Det var inte precis bra saker. Och jag ska inte skriva dom här men så var det.

Sen fick vi höra på nån snubbe som snackade om, jaa.. vad det nu va. Typ kommunikation.
Visste ni att man bara använder 7% ord när man uttrycker sig?
Resten är 55% kroppsspråk och 28% röstläget. Gnaska intressant var det faktiskt.
Sånt gillar jag (:

Kvällen kommer att vara ganska slö och jag kommer antagligen lägga mig tidigt. Kan behövas.

En bild på TH för att pigga upp mig (och förhoppningsvis någon annan också) :
 Sweetness.

Küsse, Becca ♥

Kommentarer
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

töp imba :o

2008-12-02 @ 15:40:00
URL: http://grahdul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0