Fredag och idolfinall!!

Är hemma från träningen. Det var fys och grymt jobbigt men nu efteråt känner jag mig lite duktig som orkade hehe. Brukar inte ni också göra det? Typ om ni far ut och springer, visst känner man sig duktig efteråt då? Det gör hur som helst jag. Ikväll tror jag nog att jag ska ta det ganska lugnt eftersom jag känner mig ganska trött efter veckan men jag får se vad jag hittar på. Inget bestämt än men något blir det. Ni som läser bloggen kanske har upptäckt att  jag lägger in ganska mycket låtar och nästan inga låtar från Tokio hotel, Becca jag ska lära dig sen ;). när jag har lärt becca hur man gör så kommer det nog komma in en masa låtar av Tokio hotel men tills dess fortsätter jag att lägga in lite blandat. Ikväll är det ju föresten Idol final. Ska ni se den?? =) Jag vet inte riktigt hur jag gör men hur som helst, go Kevin!!! Nu ¨måste jag hoppa in i duschen så att det blir något vettigt ikväll iaf.  Jag satt just och funderade på vilken kategori jag skulle sätta inlägget men eftersom det är fredag och det är ju positivt eftersom det är helg efter fredag så sätter jag inlägget där heh. Btw ikväll är det ju luciavaka.


Kram F ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0