Fredag

Har precis sett klart en film. Den var ganska bra men definitoivt inte den bästa jag har sett. Kusinerna och min lillebror är ute och åker skridskor och jag är hemma hos farmor och farfar. Men de for för ett bra tag sedan så de är säkert snart tillbaka skulle jag tro. Får se vad som händer ikv men jag skulle kunna tänka mig att det bara blir att sitta hemma och mysa framför tvn och kanske går ut och går en sväng. Alltid skönt att komma ut. Imorgon ska jag förmodligen bege mig ner på "stan" om man nu kan kalla centrum i Arvidsjaur för det och sedan kanske det blir en sväng förbi dollar store men resten av dagen har jag nog inga planer för så vi får se vad det blir. Jag hoppades att jag skulle kunna åka snowboard här men för det första har vi inte tagit med oss någon utrustning för det och det har inte kusinerna heller så vi får nog helt enkelt göra det någon annan gång. Vad ska ni göra ikväll? =)

kram F


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Leonita:Tack så mycket!Hoppas du har haft en bra dag.:)

2008-12-27 @ 16:45:12
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: julia.

De blir film kväll ikväll (:

2008-12-28 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0