Hej mitt vinterland!

Tjena mittbena!
Idag ska vi och äta hos mormor och morfar för morfar har fyllt år!
Senare under dagen ska vi och bowla med Gordon och hans nya familj... Kul!

Jag har tyvärr inte skrivit på den här bloggen på huuuur långe som helst, ni har såklart saknat mig men nu är jag back in black!
Jag kan berätta för er om veckan som varit. Jag har hunnit bli råsur på en kassör, skämt ut mig inför ett hockeylag och så har vi badat med klassen på Edda. Det var lite som hänt under min vecka. 

Nu säger pappa att "ärkemara" inte är något positivt ord, jag och min syrra har nämligen kallat varandra för det! Förresten så är det hur mkt snö som helst ute, som ni Skellefte bor kanske har märkt men man vet ju aldrig. Ni kanske inte har märkt det.

Det var allt för mig. Pussar från Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0