hmm..?

När jag var liten lyssnade jag alltid på musik som t.ex. Aqua, Spies Girls eller vegaboys. Jag tyckte att de var hur bra som helst då. Men nu vad lyssnar jag nu på? Jag vet knappt det själv eller jag antar att jag är en person som lyssnar på nästan allting och tycker att det är bra även om jag gillar vissa låtar mer eller mindre. En annan favorit var Britney Spears. På tal om Britney Spears såg just på reklamen att de skulle vara något program om henne och jag har för mig att det skulle vara imorgon men jag kan ha fel så. Får väl se om jag ser det jag lär ju hitta på något roligare att göra än att se det.. Vad lyssnade ni på för nåt när ni var små? Vilka var era favoriter? Bara för ett litet tag sedan sjöng vi singstar och då kom just låten Barbie girl med Aqua upp och vi sjöng den. Det var lite roligt eftersom det var en av mina favoriter när jag var liten haha. Hade helt och hållet glömt bort den. Jag sitter här och tänker så det knakar men jag kan faktiskt inte komma på någon speciell artist jag lyssna extra mkt på. Kanske the killers, the kooks eller jag vet inte. Jag blir bara förvirrad. Jag lyssnar nog på det som känns bäst för stunden. Lyssnar en del på nrj när jag inte har nåt att göra men jag är så himla less alla deras låtar nu. Det spelas ju bara samma låtar på alla radiostationer. Då är det ju bättre att det spelar ganska gamla låtar. Btw på skolan planerade vi lite spex till julfesten som jag tror kommer bli riktigt bra ändå. Får väl se hur allt blir när vi sätter ihop det sen.




Hahah alltså den här musikvideon, skrattar... =P
Vad kan man ha varit när man lyssnade på den här? 5? 6? 7år?? :)

Omg den här låten hahahah, ger typ minnen. Jag älskade låten när jag var liten ju. Vem gjort inte det :] ?
God natt gott folk, ska nog inte lägga mig nu men det här blir nog mitt sista inlägg för ikv så lika bra att säga god natt redan nu innan jag glömmer bort det hihi =). Imorgon blir det hur som helst stan. Måste leta julklappar och efter det får jag se vad som händer. Vad ska ni göra imorgon? :P

Kram F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0