Igår kväll

Igår bar det av till Emmis för lilla julafton. Jag, Emma, Hüb, Wikk och Sarah blev det.
Och det blev inte tråkigt! Vi 5 är oslagbara tillsammans. Och ganska oduktiga på att planera vad vi ska ha med oss när det slutade med 5 drickor på 5 pers. Egal, det blev riktigt kul och mysigt. Nu har jag iaf 2 flaskor hårspray ;) Haha, men det behövdes.
Hot n cold sjöngs (om man nu kan kalla det sång) hårt igår kväll, shit vad flumm det var.

Vill bara tacka alla tjejer, ni är bäst <3

Jag kommer tyvärr inte lägga in några bilder eftersom:
1. Jag vet inte hur man gör... (a)
2. Hmm.. näe det är nog bara för att jag inte vet hur man gör x]]

Küsse Becca <3

Kommentarer
Postat av: Hüb

Tack du med, det var skitkul <3

2008-12-22 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0