Jobbig dag??

Vi hade kort dag idag. Känndes jätteskönt faktiskt. slutade redan kvart över 1. Det gör vi varje Tisdag. Efter skolan gick jag ner på stan med Linda, Nina och Fanny. Vi kollade runt på alla möjliga affärer. Stannade någon timma men jag hittade ingenting alls på stan eller föresten jag köpte några julkort hehe. Sedan åkte jag hem med bussen och väl hemma hade jag tänkt se på tv tills att oth började men jag råkade somna hihi (A). Jag var väl rätt så trött antar jag hehe. Har väl inte lagt mig så tidigt de senaste kvällarna och så stiger jag ju upp klockan 6 varje morgon också... utom i helgen förstås. Nä men det var grymt härligt och nu är jag pigg som en lärka haha. Ska nog sitta vid datorn ett bra tag till och sedan blir det nog att se på tv och slutigen blir det nog att sova. Imorgon är förövrigt sista "riktiga" skoldagen innan lovet. Ska bli riktigt härligt men ska jag vara ärlig så har inte lektionerna varit så jobbiga i veckan. Vi får leka och spela spel osv. På Torsdag skulle vi göra något med klassen till klockan 1 och sedan sluatar vi. Eller i och för sig vi ska ju på julfesten på kvällen som är obligatorisk men den är ju rolig så det blir nog inte så jobbigt det heller. Den brukar då vara det iaf. När vi ska hitta på något med klassen brukar det bli att se film så jag antar att det inte blir något undantag den här gången heller. Ska nog ta och testa julfestklänningen ikväll också. Måste ju som testa allt tillsammans.. Och så måste jag ju välja vilken av klänningarna jag vill ha men jag tror det blir min vila klänning och inte den från Bik bok.

Kram Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0