Julafton

Sitter vid datorn nu och tänkte bara skriva ett inlägg medans jag smuttar på min glögg. Vi har precis fixat klart julbordet och ska väl snart sätta oss ner och äta utav det eftersom vi vill hinna äta innan Kalle börjar. Det är ju som en tradition att se det så det blir inget undantag idag. Har suttit  och skrivit god jul nu till hälften av mina kontakter på mobilen men jag orkar inte skicka till några fler. I morse kom mamma och väckte mig och så fick jag och min lillebror en massa paket med godis i av mamma och pappa och så fick vi lite av mormor och morfar också. Det här godiset kommer att räcka ett bra tag framöver kan jag lova er. Men om jag får godis sparar jag det alltid. Jag äter typ aldrig upp det och till sist blir det gammalt. Men i år tänker jag ändra på det hehe. Efter kalle blir det nog julklapps öpnning skulle jag tro. Ska sätta på jul musik nu iaf. Ni får ha en riktigt bra dag och jul! Vi får se om jag lägger upp några kort men jag lovar inget ;)

Kram F♥

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

God jul! :D

2008-12-24 @ 19:38:53
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Har du fått några klappar iår, becca? :D

2008-12-24 @ 20:21:59
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Sv: vi firar inte jul då vi är muslimer.. Men kul att du fick DVDn! Har också fått den :)

2008-12-25 @ 11:41:44
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0