Julfesten

For hem så fort jag hade kunde och började göra mig klar. I början tyckte jag mig ha massor av tid så jag åkte in på stan och köpte en ny kofta men när jag kom hem hade jag inte mkt tid kvar och då hade jag bestämt mig för att locka håret och sminka klar mig så då blev det bråttom. Hade lovat Aya och Emilia att de skulle få åka med till julfesten. Hade bestämt en tid och allt men så klart kom jag senare. Finns det ngt som jag är bättre på än att inte hålla tider så säg... Jag kommer i princip alltid sent hehe men jag har faktiskt blivit bättre på det nu. Vi åkte dit och köpte pizza på Viking. Sedan tog vi med oss pizzan till skolan där vi sedan åt den. Men p¨å väg från Viking till skolan som inte är speciellt långt hann aya ramla och Adam tappa pizzan men annars gick alltig perfa. Det var faktiskt lite roligt men pizzan var lika god som vanligt kan jag säga er. Efter det fixade vi lite inför julfesten kollade när de repade spex och sång. Sedan öppnade vi dörrarna till julfesten och in strömmade skolans alla elever. Vi började med att lyssna på våra värdar, Malin och Daniel som berättade vad som skulle hända under kvällen och presenterade sedan Sångarna. Först sjöng Agnes någon same joyk eller hur det stavas. Lite roligt att lyssna på faktiskt, annorlunda. Sedan sjöng systrarna Amanda och Emelie. De var hur bra som helst! Hoppas någon har lagt ut det på youtube så att jag kan lägga upp den. Och sist men inte minst sjöng Agnes och Malin tre låtar tillsammans. Även de var hur bra som helst. Vi har några riktigt duktiga sångfåglar här på NH. Sedan var det fritt fram om vad man ville göra. Det fanns bla disco, singstar, rockband film osv. Rockband är så himla roligt. Kanske inte är så bra men det spelar ingen roll :D. Jag tror inte att någon på skolan kan klå Grahdul och gänget på det ;). Sedan i slutet blev det först lärar spex och därefter spex som några av eleverna tränat in. Väldigt roligt att se på. Efter det visades en film på Marcus och han fick ett pris (trix med skidor i någon stor tävling där han vunnit en massa). Grattis! Efter det blev det nomineringar. Eh.. kom på en sak. Julfest filmen med nomineringar ligger ute på youtube så jag lägger upp den här på bloggen kan ni själv kolla in den ;). Har nyss varit med erik. Vi såg film, åt pizza och en massa annat roligt, tex kollade vi in julfilmen igen. Före det var jag på stan med Fanny. Gick inte så länge men vi hann med en fika på waynes. Trevligt trevligt! Nu sitter jag mest framför datorn och chillar haha. Ska försöka att inte lägga mig så sent ikv eftersom jag är så jätte trött. Tröttheten kommer som i efterhand är inte alls så här trött på vardagarna känns det som men... Eftersom jag inte tog några bilder under julfesten tyvärr så har jag inte så mkt bilder men jag tog några från Emilia som jag hoppas att det gick bra för. Men vill ni se fler bilder så kan ni kolla in hennes blogg (emmiliasundberg.blogg.se) eller också kan ni som har apberget gå in på hennes användare (emmilia). Markus var och tog en massa bilder som han skulle skicka till mig som ni kanske får se sen någon gång. Ni som inte var på Norrhammars julfest kolla in julfilmen eller nomineringana och gissa vilka som ni tror vann i de olika kategorierna.
<Julfimen med nomineringarna

Vinnarna av nomineringarna i de olika kategorierna:
1. Årets happyface- Sofian
2. Årets lärare- Roland
3. Årets hockeykille- Bazze
4. Årets par- Jocke & Claudia
5. Årets snyggaste kille- Emil
6. Årets snyggaste tjej- Cissi
7.Årets rumpa- Johanna

8. årets personlighet



Vad tyckte ni om julfilmen?? Jag tyckte den var jätte bra gjord. Tack!
och tack för en skitbra julfest kompanjoner från julkomitén, Eva, Rektorn, Lärarna och alla andra elever som medverkade till en lyckad och superrolig julfest!!

Kraam F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0