Kväll

Min kväll/eftermiddag har väl ungefär sett ut såhär:
Träning med city. Det var typ fys och ganska så jobbigt men på något sätt tyckte jag ändå att det var väldigt roligt även om jag lär ha massor av träningsvärk imorgon men det får jag ta. Sedan kom jag hem och åt middag. Farmor och farfar hade kommit och kommer stanna här i helgen. Ska bli roligt. Sedan duschade jag och gjorde mig klar och direkt efter det började idol. Då satt vi allihopa och såg på idol tillsammans och höll alla tummarna för Kevin. Alice gjorde faktiskt en bra låt men Kevin var en värdig vinnare enligt mig. Även om han har ställy upp 2 ggr i Maltas melodifestival, det spelar ingen roll han är ju ändå 10 ggr bättre än Alice även om inte hon heller är dålig men jag tycker att hon låter exakt som Robyn och det stör jag mig lite på heheh (A). Efter det kom Erik och jag var med han typ till nu. Skojsigt värre :D. Imorgon blir det nog iaf stan sedan får jag se vad jag hittar på. Nu blir det nog att sova för mig. Känns som om jag ska somna på tangentbordet när som helst... Det blev inge lucia vak men det får bli nått annat år för att jag orkar verkligen inte.  Sov gott!!

Kram F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0