Måndagen

Har inte skrivit på ett bra tag nu men så här på natten när jag inte kan sova så passar jag på ;)
Jag var och mellandagsshoppade ( jag vet lite sent ) med Hüb idag. Vi hittade båda fina saker. En huvtröja, en oversize vit tee och 3 olika typer hår accessoarer fick jag med mig hem. Kan inte gå förbi ett glittrigt diadem med rosett utan att köpa och när det kostar 7,50 finns det liksom inga alternativ (a)

Sen blev det att fara ner på Attityd med mami och klippa sig. Jag ville bara klippa upp och tunna ut mitt otroligt tjocka hår så Karin behövde inte ens ta fram saxen. KNIV FTW xD Jo, så var det faktiskt. Men jag blev då rätt så nöjd. Känns lite konstigt med så mke uppe och tunnt nere men man vänjer sig väl :] Köpte mig också ett Dust it. 170 spänn för den lilla, lilla burken. Smått dyrt kan jag tycka men värt det helt klart!

Hade lagt in en bild om de hade funkat. Får bli en annan gång :P Kanske lika bra det.

Efter nyårs hoppas vi på att kunna lägga upp massa bilder. Vi är då 3st här från bloggen, jag, Emma och Frida som ska vara på samma ställe. Och jag ska fota som en tok. Ett nyårslöfte :]] Smart va?

Aja, känns som det är dax att sova. Ska bara lyssna lite på några The Kooks låtar jag just laddat ner. Inte dåliga.

Küsse Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0