Mitt eget underbara rekord, 15 min och klar!

Sitter nu här framför datorn. Idag var det cityträning som gällde. Efter den (träningen var väl klar vid 6 tror jag) fick jag ett sms från Saga där hon skrev att vi hade nån konfa träff eller nåt sånt så vi åkte till kyrkan där det var en massa folk men ingen Martin (konfa ledaren) och ingen konfa träff utan alla hade bara farit dit för att ha roligt. Jag och saga gick väl runt och snackade med folk, spelade guitar hero (som inte gick så väldans bra) och bakade väldigt fina pepparkakor eller? ;)
Observera att jag gjorde mig klar från träningen med att duscha, sminka mig, blåsa håret och göra någon ful frisyr men den funkade iaf på endast 15 min. Det måste vara mitt rekord! Om jag skulle göra mig klar så fort på skolveckorna skulle jag ju kunna ta rå lång sovmorgon ju. Nu är jag iaf hemma och sitter vid datorn och är lite så där halv social på msn med folk. Ska snart gå och göra mig klar och sova. Har matteprov imorgon så vill vara lite utvilad även om jag inte kommer att somna nu. Det är nog mest bara önsketänkande. Någon dag till veckan blir det förmodligen att åka snowboard på vitberget men vet inte när eller med vem än men vi får väl se och så beror det på om jag orkar kommer att måste fixa och göra en hel del i veckan så. Sov gott!

Kram F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0