Peppar peppar

Sitter här och lyssnar på Hellacopters - I'm In The Band och nu peppar jag för imorgon då det är nyår. Ska tillbringa nyårs kvällen med mina vänner. Tre av oss här från bloggen som någon av de andra tjejrna kanske nämnt nämligen jag, emma och becca. Jag tror att det blir toppen. Det ska bli hur kul som helst och tur som det var så var kvartersgården ledig annars vet jag inte vad vi hade tagot oss till. Har bakat min kladdkaka nu också som jag hade lovat och fanny och nina hade också bakat det så det borde räcka till alla :D. Innan vi träffas blir det middag hemma och sen åker vi iväg till kvartersgården. Precis som Becca sa i ett tidigare inlägg skulle hon försöka ta nåt kort och det ska jag också försöka men jag kommer glömma eller nåt sånt (A). Nu ska jag gå in på bloggkoll och kolla vad alla har skirvit för nya inlägg och sedan får jag se vad jag gör. Får även se om jag skirver nåt mer inlägg ikväll annars satsar jag på att göra det imorgon. Ha en bra kväll och gott nytt år i förskott! =)

Kraam Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0