Plugg,plugg och åter igen plugg!

Dagen har väl varit bra förutom massor av plugg och uppsatser att skriva. Faktum  är att vi har tre uppsatser som ska vara klara i veckan/nästa vecka. I och för sig har jag skrivit den ena förr men var tvungen att göra lite ändringar. I övrigt fick jag veta att vi hade 44 glosor i spanska till imorgon som jag helt glömt bort. Får försöka kolla igenom dem imorgon på morgonen innan skolan men det brukar ju som sagt och var inte gå nå vidare när det gäller mig. Springer nästan alltid till bussen och det händer att jag missar den lite då och då. Näe nu ska jag vara positiv. Har Bis imrogn på morgonen. Det är handboll som gäller men det ska nog bli roligt I think. Sitter just nu och lyssnar på låten här nedan. Ändå fin låt :].
Ni får ha en fortsatt bra kväll för nu ska jag lägga mig ner och försöka läsa ut en bok som jag börjat på för ett tag sedan.
Kraam ♥


Augustana - Boston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0