Semester ?

Hejsan! Nu sitter jag och mumsar på den underbart goda fudgen som jag och Amanda gjorde för några dagar sedan. Den är så god att mn bara vill äta mer och mer! Nu ska jag snart dra iväg till dansen, sista träningen för terminen! :( Jag kom just på en sak: Semester är snart slut, Semester har just börjat. Klura på den lite gran! Okej jag berättar hur jag tänkte. Termin heter ju Semester på engelska och denna termin är ju snart över men man kan ju säga att semestern snart har börjat eftersom vi snart har lov. Ni kanske inte fattar men jag tycker att det var lite klurigt :) Fast nu börjar jag bli lite orolig termin kanske inte heter semester på engelska, kanske har jag bara fått för mig det. Men i alla fall.... Måste gå nu kram Linnea

Kommentarer
Postat av: ERIK

ja, hoppas verkligen det! :P

2008-12-16 @ 16:40:39
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0