Skola>Träning>Lite olika>Sova

Kom bara för ett litet tag sedan hem från träning med city. Riktigt roligt men jag spelade väl inte nåt vidare idag men till nästa träning som är imorgon. Annars har dagen varite ganska bra typ som vanligt. Föresten gick min mobil sönder igår så jag är inte något vidare glad men den ska lämnas in på lagning, kanske imorgon?  Får se om jag hinnner då men så fort som möjligt för jag vill bara ha tillbaka den. Har nu någon gammal mobil som tar 100 år  att skicka sms på. Efter en dag med den är man typ död.... Nä ska gå och se om vi inte har någon annan mobil som jag kan ta tills att jag får tillbaka min älskling hehe. Förövrigt sitter jag och smaskar på min utsökta manna risifrutti nu haha. Oj så intressant hehe... Tä nkte börja ta mer bilder och lägga in men så paja mobilen och kameran är också paj så det går nog inte så bra.

Kram F ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0