Skrutt

Även om det känns som en evighet sedan så var det faktiskt bara 5 dagar sedan vi gick i skolan och jag skulle lätt kunna tänka mig att leva i denna evigehet 100 år till. Aja har egentligen inte med saken att göra men jag lägger upp lite bilder som ni kan kolla på. Kanske inte så underhållande men.

                                                  
  Agne och saga busar...              Linda pysslar på...        Nina och Fanny chillar men vägrar 
                                                                                                   vara med på mina vackra kort....                                                                                                                                                  
     
Så här kan det se ut när
9a har ätit klart.....
                            
Markus och aya... Finner inga ord för dessa men             Fredrik, Fredrik, Fredrik....
söta var de väl? =P


Okeej... Jag erkänner
det händer att jag kollar på
disney channel ibland, observera
ibland :]

Haha enjoy dessa underbart underhållande bilder som inte har någon mening eller omsorg...

Kram F


Kommentarer
Postat av: you know who

hur faan kan du lägga ut de bilderna ?

.......

2008-12-26 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0