Slappdag

Idag har jag mest bara slappat och tagit det lugnt och myst framför tvn. Känndes skönt att göra ingentingalls ibland. Resten av kvällen var jag hos erik såg film osv. Imorgon blir det att åka till farmor och farfar i Arvidsjaur tror jag. Om jag har tur kanske jag får se Kevin vem vet? Ska nig iaf på maxi och se när de kommer dit skulle jag tro iaf. Hur som helst tror jag nog att jag blir där ca 2 dagar men jag vet inte säkert. Jag vet inte heller om jag kommer att kunna updatera här på bloggen eftersom de inte har bredband utan modem och tar det en himla lång tid vilket jag nog förmodligen inte kommer att orka vänta på. I Arvidsjaur blir det nog att umgås och så hoppas jag att jag får ta med guitar heor för lillebror för jag har som blivit fäst vid det. Har snart klarat ut easy men den nivån är så tråkig för den är så lätt så nu kör jag på medium eller vad det nu heter och det liksom bara flyter på. Tro det eller ej men jag har faktiskt blivit bättre! Ska packa med mig en massa filmer och böcker också. Måste nog vakna ganska tidigt imorgon om jag ska hinna packa osv för mamma pratade om att det blir att fara ganska tidigt dit. Kusinerna ska ju som också vara där. Om jag inte skriver något mer inlägg på ett tag vilket jag hoppas att jag kan göra men annar får ni ha en bra helg så ska jag försöka skirva på Söndag när jag kommit hem. Ni kan nå mig på mobilen och är säkert inne på msn en del. Ni får smsa hur mycket ni vill (nästan iaf) för att jag har gratis så jag svarar nog på allt ;) . Ska även försöka ta en massa bilder men vi får se hur det blir med det. Alltid mkt kallare i Arvidsjaur så det blir att packa med alla varma skor, jackor osv och stå ut i kylan men jag överlever nog.

Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0