Snabb updatering

Jag uppdaterar er lite snabbt innan jag ska gå och göra mig klar inför julfesten. Vi började klockan 9 och då startade våra lärare Carolina och Roger en musiktävling som mitt lag så klart vann, innehållande Alle, Linda, Duaa, Hanna och jag då. Efter det fick vi betygen. Jag var hur nervös som helst men det gick ganska bra faktiskt. Jag blev väldigt nöjd.Hur gick det för er andra som också har fått betyg? =) Gick det bra? Nu ska jag duscha, sminka mig, ta på mig kläderna och till sist fixa sminket så att jag hinner. Vi i julkomitén skulle ju vara där lite tidigare och vi tänkte gå och äta pizza tsm men det hinner vi nog. Aja det blir nog kanon. Får se om jag uppdaterar något mer ikv annars ska jag försöka göra det imorgon. Kanske även lägger ut någon bild som sagt så ni får hålla ögonen öppna om det kommer upp någon liten bild eller nåt. Kraaam Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0