Torsdag? Visst...?

Har just kommit ut ur duschen och blåst håret. Sängen nästa tror jag. Jag ska upp tidigt imorrn eftersom vi måste vara på skolan kl 7.45! Luciatåg då. Kan inte påstå att jag är jättepepp precis, men vad gör man? Fast iofs så har vi en rätt så chill dag imorrn. Bara en lektion efter lucia - gympa. Och jag ska ändå inte vara med eftersom jag är sjukt förkyld. Så jag överlever nog :]]

Sen ska jag och mamma ner till Karin på Attityd och kolla dom nya plattängerna dom fått hem. Det är något jul-erbjudande så den skulle kosta 599kr tror jag. Och enligt mig är det helt okej. Man behöver ju en bra plattång. Eller kanske inte om man har tur och har platt hår men har man lockigt så...

Aja, ska sluta klaga på mitt hår. Finns inte mke att göra utom att platta sönder det ;)

Ha en bra kväll och dag imorgon (:

Küsse Becca <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0