Mitt 2008

Detta är vad jag har gjort och vad jag inte har gjort under , enligt mig , det bästa året på länge . Året 2008 .

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo en massa saker!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens om jag hade några :]

3. Dog någon som stod dig nära?
Lyckligtvis inte .

4. Vilka länder bestökte du?
Turkiet och haha Finland :)

5. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
Allt från 2008 och allt annat skulle bara vara ett plus :)

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt . Alla datum är bra på sitt sätt.

7. Vad var din största framgång 2008?
Jag vet inte, säkert en massa saker men förbättrade betygen :)

8. Största misstaget?
Inget jag går in på.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite sjuk någon stukning osv men absolut inget allvarligt.

10. Bästa köpet?
Oj haha ska jag komma ihåg det. Har faktiskt ingen aning. Moppen?

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder , tidningar, smink och annat som är roligt att spendera pengarna på.

12. Gjorde någon dig riktigt glad?
Oja en massa underbara människor som gör mig glad varje dag.

13. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alldeles för många haha. Nej men en massa olika.

14. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Jag tror att jag var gladare i år. Hoppas på att vara lika glad nästa år också! :)
Jag är typ alltid glad utom när jag är ledsen men det är inte så ofta :]

15. Vad önskar du att du gjort mer?
En massa saker men man kan ju inte ändra på allt. Man får helt enkelt ta det som det kommer.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm... kommer inte på något för tillfället men det kommer..

17. Hur tillringar du julen?
Home sweet home

18. Blev du kär i år?
jo :]

19. Favorit program på TV?
One three hill, the hills, house & gossip girl tror jag det måste vara men gillar en massa andra också.

20. Bästa boken du läste i år?
Jag vet inte riktigt en massa olika :)

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hmm... kommer inte ihåg men eh... typ det vanliga kläder osv och typ singstar eller nåt.

22. Någon du önskade dig men inte fick?
Kommer inte ihåg....

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag tror det var en vanlig skoldag och sen fika med familjen. Om jag minns rätt var det en tisdag hah.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag vet inte säkert men jag saknar ingenting som inte har hänt.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Haha oj, typ vanlig stil inte så utstickande?

26. Vad fick dig att må bra?
Familj & vänner :)

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahah ingen aning.

28. Vem saknade du?
En massa vänner..

29. De bästa nya människorna du träffat?
Det är  många, alla är de bästa!

Så här var mitt år. Tänkte att jag också skulle göra en sån här som så många på andra bloggar gjort hah. Kanske kommer nån mer sån här sen vi får se.

XOXO 
Hemlis ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0