"Snygga kändiskillar collage" by Becca x]]

Har lite eller rättare sagt väldigt tråkigt just nu, så jag tänker göra som Hüb och Emma gjorde igår hos Wikkan.
Ett "collage" på snygga kändiskillar ;) Btw, hoppas du gillade din nya bakrundsbild på Hugh Grant, Wikk xD HAHA.

Här kommer det, enjoy:
   


Och för er ointelligenta som inte vet vilka alla är kan jag berätta att det är:
1. Cute is what we aim for
2. Tokio Hotel
3. Lauri, sångaren i The Rasmus
4. My chemical romance
5. Bam Margera & Ville Valo
6. Green day

OCH SÅ MÅSTE JAG SÄGA ATT DET  HÄR ÄR MIN ÅSIKT, INGEN ANNAN HÄR I BLOGGEN
(vill ju inte få Emmis och Hüb på mig)

Men erkänn, dom är inte fula (;
MUMS...!

Küsse Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0