Söndag

Idag for jag till pappa för att se min "tidiga julklapp" den nya Tokio Hotel dvd:n Tokio Hotel TV - Caught on camera. Victor skulle komma förbi och se med mig men dom hade konfaträff tydligen och eftersom jag inte kan vänta såg jag den iaf. Den var väl bra antar, hade kanske hoppats på lite mer liveframträdanden men den var bra iaf (:
Blir sugen på att beställa hem en gammal dvd med liveframträdanden.

Jag har också spelat lite GH Aerosmith. Klarade just Dream police och All the young dudes på medium. Så nu känner jag mig stolt minsann x]] Snart tar jag er alla i GH! Vänta bara ;)
Tokio Hotel, Tokio Hotel TV (Deluxe) TH dvdn

Nu sitter jag och försöker plugga lite matte eftersom vi har prov del A imorrn och jag kan inte ett skit, och så äter jag mackor och lyssnar på musik. Lite mysigt nästan. Att bara sitta och fika, och tänka och ta det lugnt :]] Man får passa på nu för det lär jag inte ha tid att göra i veckan...

Att göra lista:
- Köpa julklappar till alla kompisar
- Köpa outfit till julfesten som är på TORSDAG!
- Köpa hårfärgning och se till att mamma har tid att färga
- Plugg
- Och så vill man ju hinna umgås med kompisarna också

Jaa, som ni ser lär jag bo på stan i veckan...
Blir så otroligt sur på att jag har sparat allt till sista dagarna!
Men det känns som att jag har glömt att det är jul snart. Har ingen julkännsla alls! Kom just på att det var tredje advent idag. Och jag har inte börjat julpynta och köpa julklappar än!
Emma tror att det bl.a beror på min dystra musik att jag inte har någon julkännsla. Kanske stämmer? Vad vet jag? Kanske borde rensa min mobil på min gamla musik och lägga in julmusik ist?
Njaa... jag överlever utan sånt ;)

Näe nu måste jag plugga. Mitt VG i matte har jag tänkt behålla minsann.

Küsse Becca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0