Onsdag (torsdag x]])

Idag har jag varit så himla trött.
Har inte pallat göra läxa så jag hoppas verkligen inte att no häftet ska lämnas in imorrn. Då kan jag få problem x]

Idag på skolan fick vi se en film på engelskan nere i caféet. Jag har ingen aning om vad den handlade om eftersom jag sov hela filmen. Och alla i våran klass hade glömt ta med sig godis eftersom Carolina sa det till oss för jättelänge sen... Ofta man minns det?
Aja, hoppas vi inte ska skriva någon slags recension sen bara ^^
Näe usch, jag är så skoltrött man kan bli just nu!
Vill bara ha jullov!
Shit, undra vad jag ska ha på julfesten :S
Måste på stan i helgen. Att jag alltid ska spara ALLT till nån dag innan. Åh, vad jag blir störd på mig själv, jag lär mig då aldrig verkar det som.

Nog klagande.

Här kommer en bild på TH på fan-partyt.
Ser ut som att Bill skaffat ny frisyr :]]



Jag gillar den nya frillan skarpt (:

Vad tycker ni? Bättre nu eller innan? Kommentera!

Küsse ein müde Becca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0