Cute Is What We Aim For

Klockan är över 6 på morgonen och jag har inte sovit ett skit :]
Fastnade framför datan och gruppen Cute is what we aim for. Asså inte dåliga dom killarna är, my new obsession maybe ;)
Haha, kanske inte men dom är riktigt bra iaf, sitter och lyssnar på The curse of curves nu. En riktigt härlig låt :]]
Är dock ganska störd på musikvideon, eller rättare sagt sångarens frisyr. Den är snygg men han verkar ha problem att hålla den på plats xD

Här kommer iaf en bild på killarna i Cute is what we aim for - och söta är dom allt :]]


Och varför är jag uppe så här tidigt?
Ett bra svar kan jag inte påstå att jag har. Kanske för att jag har en satans hosta som inte vill ge med sig trots hostmedicin eller för att jag var uppe hela förra natten också och somnade kl 9 på morgonen? Skulle nu kunna bero på det - jaa...
Men jag känner mig aspigg ändå, okej jag borde nog sova. Fast inte sova bort hela dagen så kanske till kl 11? Det blir nog bra. Jag kanske hinner få nån timmes sömn iaf (:

Küsse från en Becca med inte så bra sovtider :]


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Svar till Frida: Nej, vi firar inte jul.. men det är mysigt ändå! =) Fick du mycket?

2008-12-25 @ 12:01:31
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Linda

Dom är bra ja! :)

2008-12-25 @ 13:07:39
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0