13 dagar till jul....

Sitter här vid datorn och dricker lite glögg och förbereder inför imorgon. Med det menar jag packa väskan för att jag måste ta kvart över 7 bussen. Det känns inte så där jätte härligt om jag säger så men så är det iaf. Vi ska ha luciatåg eller vad man nu kallar det. Det börjar typ 9 i skolans matsal men vi var som tvugna att typ "värma" upp rösterna eller sjunga upp oss kanske man brukar säga hehe (A). Sedan måste vi ju få på oss glittret, vita klänningarna osv så tiden lär ju behövas. Får inte glömma något nu bara. Jag brukar ju aldrig packa väskan dagen före utan på morgonen vilket egentligen är väldigt osmart eftersom att då missar jag ganska ofta bussen. Blir väl att vakna någonstans mellan 5 och halv 6 imorgon skulle jag tro. Tänk om man bara hade 5 min till skolan och slapp att åka buss. Kanske får se någon bild efter lucian, men lovar inget... Ska nog gå och lägga mig snart. Lägger mig oftast alldeles för sent när man ska upp så pass tidigt, iaf under vardagarna. Kom på en väldigt posetiv och underbar sak hehe. Det är nämligen så att imorgon har vi bara halvdag :D:D:D jippie!!!  God natt allesammans!
lucia hahaha,

 Fin bild,       
 söt klänning!
Klänning från: http://stylebystars.com/ 
 Lite bra låt ändå =)

Kram F ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0