WTF?!?!

Vad är bloggmix?? Kan inte någon förklara det fattar ingenting.


Idag har varit en relativt seg dag ändå måste jag säga. Blivit ganska mkt plugg när jag kom hem men så blir det nog ett tag har en uppsats att bärja skriva men det tar emot vill bara skjuta upp det men jag tror nog iaf att det ska gå bra. Gäller bara att ta tag i saker och ting. I övrigt ska jag försöka iaf börja köpa julklappar. Vill inte vara så sent ute i år som jag brukar vara, men problemet är att jag inte vet vad jag ska köpa till alla haha =). Imorgon blire skola och förmodligen går jag nog ner på stan efter det och ser om jag hittar nåt roligt. Näe nu ska jag nog snart börja göra mig klar och sova. Känner mig as trött ikv. Har ingen aning varför. Kanske sovit lite på ett tag.. Idag bakade jag btw två kladdkakor till lillebror för att han har fyllt å´r och skulle göra nåt med kompisarna så då frågade han mig snällt om inte jag kunde göra det och jag kunde liksom inte säga nej då hehe. Jag tror faktiskt att de blev ganska goda med massor av kladd i mitten precis som jag älskar. La in lite bilder hehu =) Sov gott allihopa!



Kraam F♥


Kommentarer
Postat av: M

snygga bilder! =)

2008-12-04 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0