6 km löpning....

Idag hade vi träning. Vi sprang drygt 6 km och jag som inte har bäst kondis tyckte så klart att det var rätt så jobbigt men det gick ändå. Men härliga och peppande tjejer tog vi oss runt utan att stanna en endaste gång. Bra jobbat! Åh snart bip (konditions test) I think. Hoppas att det dörjer så jag hinner få upp konditionen på topp innan. Efter träningen gick jag Emilia och Fanny till Edda och såg på en innebandymatch. hahah vi skrattade hur mkt som helst. Åt allt möjligt haha ;-). Roligt vare iaf. Efter det bakade jag chokladbollar eftersom min lillebror spelar hockey och mamma och pappa ska sälja fika imorgon så. Jag vet att jag är snäll :]. Nu ska jag nog snart göra mig klar annars kommer jag nog att missa bussen som jag har gjort i massor bara den här veckan och förra. Det är inge bra men jag orkar bara inte ta  mig upp men efterom det är fredag känns det nog lite lättare. Ha det bäst!
Yo y Emilis ;-P
Kraam

Kommentarer
Postat av: emilia

SNYGG!!!!!!!!!

2008-11-28 @ 16:49:32
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0