Barac Obama vs John McCain

Just nu är det presidentval i Usa och det står mellan Barac Obama och John McCain. Ikväll ska det avgöras. Vem blir nästa president som får ta över efter George Bush, ja det får vi vänta och se med men undersökningar som gjorts säger att Obama leder. Jag hoppas själv att Obama vinner. Roligast måste jag säga att det hade varit om det hade stått mellan Obama och Hilary Clinton. Många har frågat sig om Usa är redo för en svart president, men varför inte? Det ska ju inte spela någon roll om man är svart eller vit som president eller vad säger ni? Jag säger att Usa definitivt är redo.  Jag tycker att det var onödigt att Bush drog in Usa i kriget och borde helt klart ha gett sig ut ur kriget vid et här laget. En sak jag tycker att Usa ska ändra på är att alla som vill ska få göra abort. Så är det ju inte idag och det tycker jag är helt fel. Nu hade jag inte tänkt att gå in på något mer om det här iaf för ikv.

Vad tycker ni om USAs politik? Är den bra eller kanske bara skaplig?
Vem tror/hoppas ni kommer att ta hem segern och bli USAs nya president? 


                                                                               VS

Kram F

Kommentarer
Postat av: ERIK

Bra att Obama vann :)

2008-11-05 @ 15:55:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

bra med mej också :)

2008-11-05 @ 16:01:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: o.O

Jävla noob, det stavas BARACK inte BARAC

2008-11-08 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0