Buenos noche

Hooj, nu är jag hemma från Bion. Den var väl en typisk bondfilm antar jag men iaf jag älskar Bondfilmer! Den här var väl inte den bästa men helt klart se värd. Blev väl npgot rörig ibland men mot slutet förstod man. Då kunde man sätta pusselbitarna på plats haha. Imorgon har jag prao. Ska vara på Franke futurum. Jag tror nog att jag ska montera osv men det ska bli roligt. Jag måste nog lägga mig tidigt ikv eftersom jag börjar klockan 7.00 och slutar inte förän klockan 16.00. Men men det blir väl att stiga upp där vid 5 då, det tar ju ett tag att åka dit också. Annars har jag nog inte gjort något speciellt idag. Antar att det är som vanligt. Gillar inte söndagar för att då vet jag att det är måndag nästa dag. Jag skulle nog kunna leva med att det är fredag eller lördag hela veckan ;P



Mitt sjärntecken, Stenbocken:


Stenbocken är det sista av jordtecknen i zodiaken. Du styrs av den välplanerade och strukturerade planeten Saturnus vilket gör dig ovanligt konservativ och reserverad. Visst kan Stenbocken pplevas som både torr och korrekt men under den polerade ytan finns en varm vänlig människa med massor av humor. Stenbockar är livsnjutare. De älskar glamour och extravagans - och är inte rädda för att jobba hårt för att få det.

Hittade mitt sjärntecken på elle.se så ni kan gå in där och kolla erat om ni har lust.
Hasta luego amigos
/Frida ♥

Kommentarer
Postat av: Isak

treeevligt :D+

2008-11-02 @ 21:52:48
URL: http://isakgronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0