Donnerstag (torsdag)

Har hunnit mycket efter skolan idag känns det som.
For ner på stan och köpte vax till hitt hår. Hårspray räcker inte, det blir bara elektriskt.. Men med vax ska det nog gå bra! Blir att testa imorrn :)
Kollade oxå kläder och sånt på stan men jag hittar verkligen ingenting längre.. Provade en klänning, det är ju snart julfest, fast det vart inte så bra.. Är skitstressad, vad ska jag ha!? :S

Aja, tyskaprov idag. Det gick rätt så bra faktiskt :D Och så har jag varit jätteduktig och skrivit klart min svenska recension. Gut.

Nu sitter jag iaf och lyssnar på världens bästa Tokio Hotel och ska göra lite SO senare... När jag orkar ;)

Küsse Becca ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0