Första advent

Hur härligt är det inte att stiga upp till färdig frukost, tända ljus, julmusik och ett paket på morgonen? Så vaknade jag upp idag. Hur mysigt som helst. Mamma & Pappa hade gjort färdigt frukosten bestående av Mackor, yoghurt, juice, lussebullar och pepparkakor. Tack för en god frukost haha! Fick ett litet paket bara för att det var första advent. I det låg en bok jag ville ha, Flyga drake författad av Khaled Hosseini och en sport luch(typ nå godis). Ska läsa den sen någon gång. Nu känns det verkligen som om julen närmar sig med stora steg och jag längtar så att jag håller på att dö, ahah ne men åh så härlig det ska bli att få lov osv. Vi har iaf satt upp julstjärnorna i fönstren och någon tomte här och där kan titta fram och ibland kan man höra lite julmusik här och där men mer än så har vi nog inte hunnit he fram. Ingen gran än så länge. När brukar man he fram granen btw? :] förstår att det är olika men när brukar ni he fram den? Igår var jag på stan med Fanny. Jag tänkte hitta lite julklappar men det blev inge av så nu måste jag in till veckan. Efter det åkte jag hem såg en massa på tv och sedan for jag till katta och var med henne, Lelle, Ewe,Johanna, Philip och Erik. Nu ska jag nog försöka göra mig klar. Hade tänkt hinna se om Mamma Mia som mamma har hyrt och sen hade jag tänkt spela Cs mot katta men får se när det blir och efter eller före det ska jag på fotbollsträning. Ha en bra söndag!
 Bild tagen från google.

Kram F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0