Hi,

Anna Bergendal åkte ut igår ur idol. Jag vet inte om jag tycker att det var bra eller dåligt. Igår hade vi iaf disikering av grishjärta på skolan. Tänkte lägga in en bild. Idag ska jag nog hinna in en liten stund på stan ¨så får vi se om jag köper lite julklappar. Det skulle vara bra att göra bort att köpa några julklappar iaf. Vanligtvis sparar jag alltid allt till slutet bara någon dag innan julafton och de ska jag försöka undvika. Brukar ni inte också göra så? Imorgon ska jag också gå en stund på stan eftersom då är det ju Skyltsöndag. Kanske blir en liten påse knäck då. Det skulle ändå vara smaskens. Nä nu ska jag göra mig klar.

 

Inte så fräsht kanske men de det var inte så farligt. Jag disikerade med nina och linda och det gick faktiskt riktigt bra. Vi hittade de olika delarna. Trodde att det skulle vara hemskare än vad det var. Nästa gång har  den andra halvan av klassen disikering och då är vi lediga, det ska bli härligt med lite sovmorgon nästa fredag! =D

Kraaam F ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Trevlig bild frida x))

2008-11-22 @ 13:59:51
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0