Måndag, väntar fortfarande på min älskade vampyr :´(

Måndag igen, försov mej men sånt händer.
Såg Twilight i lördags och måste verkligen hålla med om att det var den bästa filmen nånsin!
Kan bara inte få den ur mitt huvud, vill bara hoppa in i den och be Edward Cullen flyga iväg med mej.
Jaja. Så får man vänta ca 4 mån innan man får se den igen :(

Stod och sålde lotter (man kunde vinna en skinka, julskinka) på skyltsöndan. Som tur var hade jag tagit på mej ordentligt med kläder, men ändå så höll jag, rebecca å lisa på att frysa arslet av oss :/ skönt att komma hem igen.

Imorrn har vi franskaglosor så jag borde nog läsa igenom dem nån gång.

pussar från emma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah okej :D

twilight<3<3

2008-11-24 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0