Nach TH kommt nichts

Hallo =)
Vi har varit OTROLIGT dåliga på att uppdatera men nu lovar jag att jag ska försöka skriva oftare (:

Har väl inte hänt jättemke jättekul saker på sistonde... Eller jo jag köpte ett GH Aerosmith i fredags från MAxi 299 kr x) Det är värt!
Ska nöta i helgen när jag kommer till pappa, kommer faila hela tiden men det är bara att öva ;) 
 
LÄNGTAR iaf till Tokio Hotel dvd:n kommer till sverige! Tror den släpps i Tyskland 5e December och i Sverige 7-8e.
Så kul :D
That's all I want for christmas (a)♥

Fan vad jag älskar TH och deras musik! ♥

Vad önskar ni er i julklapp?

KÜSSE, BECCA


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Sv: Du kan pre-order just nu på www.ginza.se, Bengans och CDon.se (den släpps 7-8 December här i Sverige). Och även Amazon.de (den kommer från Tyskland dock).

2008-11-19 @ 13:07:50
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0