Onsdag... I think?

Hallo (:

Blev inget beep-test idag =D
Samerna hade mke att säga tydligen. Vi som är med i luciasaken fick gå efter en stund och öva istället. Men det var inte så kul att höra på same-tjejerna iaf, flera stycken somnade tydligen när vissa hade gått till kören x)
Aja, inge beep iaf, då blir vi glaada =D

Just nu är jag iaf hos mormor och har just ätit köttfärslimpa, mums <3
Sen måste jag ta mig hem och börja på den satans boken!!! Har 70 fucking sidor kvar och det pallar jag verkligen inte, menmen.... :(

Aja, skriver kanske mer ikväll ( om jag inte somnat av uttråkning från boken vill säga  )


 Tokio Hotel <3

Küsse, Becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

THTHTH <3

2008-11-27 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0