Plugg och jag.. Not the best combination

Jag hade ju tänkt vara duktig och läsa min värdelösa svenska bok ikväll men då läser man 5 sidor och somnar...
Sen ringde Sarah och väckte mig (tack btw) så jag kunnde läsa kanske 10 sidor till och sedan somna igen och missa Desperate Housewives!!! Jag är ju inte duktig! ^^
Aja, idag ska det inte bli lika sent så snart hoppas jag nog ner i min stora varma säng <3<3
Men imorrn! Dåni, då ska de läsas x]]

Hoppas på att samerna som kommer till skolan imorrn ska snacka läääänge om sina renar x) Då slipper vi kanske ha beep-test, för det är jag verkligen inte peppad för. Fast klassen kom ju överens om att inte ta med sig gympakläder, så vi får se vad som händer :P

Näe nu blir det nog sängen (:

Küsse, Becca ♥

Kommentarer
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

samerna väckte oss när vi somna :(

2008-11-26 @ 17:11:03
URL: http://grahdul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0