Prao

Hejsan, jag är på ett himla dåligt humör just nu.
Ont i kroppen och helt slutkörd. Vi har prao den här veckan och jag är på Karamelltåget. Man kan tro att livet bara ska leka i en godisaffär men onej. Och efter att ha stått upp en hel dag när man vanligtvis sitter vid skolbänken gör att man får ont i kroppen.
Långa dagar är det oxå men nej nu ska jag sluta klaga x) Ingenting kan vara värre än förra året på Blomsterlandet. Det var en av dom tråkigaste sakerna jag någonsin varit med om...

Vars har/ vars ska ni praoa?

Küsse, ein müde Becca

Kommentarer
Postat av: F

ah okej najs,

Franke Futurum, verkstad och med ekonomi hehe =)

2008-11-03 @ 19:50:48
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Fanny =)

Glömde bort att jag skulle hälsa på dig. Kom ihåg det hela dagen tills HKn började. Då hade jag bara tankar på att fara förbi bibblan och lämna böcker, sen hem direkt. Förlåt



AIK GJORDE MÅL nyss!!!!

2008-11-03 @ 20:49:07
URL: http://stenspanar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0