Sovmorgon imorrn ^^

Jag har sovmorgon imorgon! YEEY! =D
Börjar inte förän kl 2
, fast då jobbar jag iofs till 8 fast jag får antagligen sluta nån timma innan. Hatar den här praoen. Nästan lika mycket som Blomsterlandet förra året.
Så om ni känner för att göra min dag liite lättare, kom förbi Karamelltåget imorrn. Det skulle göra min dag ^^
Annars då, JO det är pizza till lunch på skolan imorrn, ska nog fara förbi NH och äta lite. Och träffa Sarah förståss. Hon praoar på ett dagis nära skolan, så det passar perfekt att essen zusammen :]

Nu sitter jag iaf och lyssnar på/ nöter HIM ^^
Så himla bra och fin musik. Tydligen så ska det vara goth så nu lyssnar jag på emo och goth musik :O
Det låter rent inte friskt, menmen, va gör man ;)

Näe nu ska jag ta mig det jag älskar mest, ROSTADE MACKOR MED MARMELAD OCH OST! ♥

Men för att göra det här inlägget ett snäpp roligare ska jag lägga in en bild på Tokio Hotel, känns nästan som jag glömt bort dem i all HIM hysteri... Aww hoppas bara inte Bill blir ledsen, haha ^^
(okej jag är trött , märks det ;)

Aja, ein Bild på die süsse Jungen in Tokio Hotel♥ :

Jag menar KOM IGEN! Hur kan man inte gilla Tokio Hotel?
Och svara inte på det om du inte hört musiken tack!



Hade gött, Küsse Becca ♥

Kommentarer
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

HAHA ÄGD :D:D:, jag har kul prao men jobbigt med barn hela tiden!

2008-11-06 @ 17:41:28
URL: http://grahdul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0