staan

Idag gick jag på stan med Fanny hihi. Hittade som inget eller jo jag kollar runt efter en klänning som jag tänkte ha på julfesten och typ julafton men jag kan inte bästamma mig haha. Det står mellan tre klänningar. Aja har jag iaf att nåt att fundera över helgen. Ikväll blir det nog bio med en massa andra. Vi ska se Twilight precis som becca och emma och de andra haha. Då kanske vi ses där ;P Läste just erat inlägg hehe. Det ska bli skojsigt iaf hihi =) Av någon andledning gillade jag och Fanny att kolla på färgglada saker mohaha. (A) De där bollarna var faktiskt lite roliga =]



Kommentarer
Postat av: Tokio Hotel Albania

Hej!



Är du ett stort Tokio Hotel fan? Bli medlem då på vårt albanska forum (forumet är på engelska)! Vi behöver allt fler medlemar vi kan få! Bli gärna medlem.. vi skulle verkligen uppskattat detta!



...för TH's skull? ;-)...

2008-11-22 @ 17:26:29
URL: http://tokiohotelalbania.forumotion.com
Postat av: Linda

Va kul, du måste säga om filmen var bra sen! =D

Söta bilder btw. ;)

2008-11-22 @ 18:03:45
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0