Tokio Hotel, NO och Monster

Haha jag som var så pepp på Umeå igår. Det blev liksom inte av, palla va i Ume typ heeela dagen x)
Näe då är det bättre att få sluta vid typ halv 4 faktiskt :P Adam och Victor for inte heller så det blev 3 st från klassen som for men det gick nog bra ändå. Det var ändå en trevlig skoldag, speciellt efter lunch, ganska lugnt och härlig stämning i klassen. Vissa var så otroligt olik sig själva men på ett bra sätt ^^ Undra vad som hände med dom under prao veckan egentligen? HAha =D
Och imorrn har vi No-prov helvetet om hjärtat x) Jag har inte pluggat... Ska göra det snart x]] Kom just hem från Sarah och man måste ju få varva ner ett tag, right ;)?
Vi var ner på Karamelltåget och köpte oss en Monster och delade på. Typ god men inte jättespeciell, bara onödigt dyr. 20 spänn x)
Annars då? Tror inte det hänt så mycket faktiskt, just nu sitter jag och lyssnar på Cute is what we aim for - The curse of curves, låten är typ ändå bra =D Rolig iaf, så ifall ni har tid och lust kan ni kolla upp Cute is what we aim for. Dom har ändå några bra låtar men jag tänker inte lägga in massa på bloggen som Frida brukar göra, no offence Frida ;) Tycker det blir lite jobbigt faktiskt ;);)

Aja, nu ska jag sluta tjata om heelt ointressanta saker ^^
Men som vanligt för att göra inlägget liite roligare (enligt mig) så blir det en bild på............. har ni listat ut det?..........
that's right, TOKIO HOTEL ♥

Näe idag blev det bara en blid på Bill :D
Den ända och bästa Bill Kaulitz, Tokio Hotel für immer und ewig ♥♥♥

Btw vad tycker ni om Tokio Hotel? Jag vet att det kommer bli en massa otrevliga kommentarer nu, men det är lugnt, alla får väl ha sin åsikt i guess... ^^


KOMMENTERA MÄNNISKOR!

Küsse Becca ♥

Kommentarer
Postat av: Isak

2008-11-11 @ 15:17:33
URL: http://isakgronlund.blogg.se/stimorol
Postat av: ERIK

haha okej, lite då ^^

2008-11-11 @ 17:10:00
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej , hoppas ni hade kuligt :)

så dyr tyck ja int den e, men håller med om att smaken e sådär men den e ju så himla stor så man måste ju ändå dela på den å då blire bara 10 kr ;P

2008-11-11 @ 22:07:02
Postat av: VIRRE aka GrahduL_

TH<3<3<3<3

2008-11-12 @ 22:59:53
URL: http://grahdul.blogg.se/
Postat av: sara

Kan inte förklara hur mycket TH betyder för mig <3!

2008-11-16 @ 17:05:18
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0