Palla rubrik...

Haha jag är ju lustig. Har typ dom konstigaste sovtiderna ever. Igår natt la jag mig 4 precis som natten innan och då fick jag mig knappt upp kl 5 på eftermiddagen fast idag steg jag upp 9 pigg som en lärka x]] *stolt*
Så idag ska jag hinna med mycket bla fara och äta lax hos mormor, kanske hinna träffa nån kompis och sen plugga NO och SO :s
Lär ju inte bli jättekul men va ska man göra :/ ? It has to be done.

Och imorrn ska tydligen vi till Tobaksfri-duo saken i Umeå. Man fick ju välja om man ville fara till Ume ist för skola, ett ganska självklart val enligt mig ;) Fast ändå är vi bara 6st ur klassen som ska fara, alla är ju typ lata. Ofta man inte far liksom? xP Hahah, fast jag kan erkänna att det inte verkar jättekul men jaa...

Annars har jag väl inte så mycket att säga, kanske ursäkta för att vi aldrig uppdaterar bloggen :P
Ska försöka göra det oftare (:

Kommentera gärna, skriv vad ni vill det är bara roligt :D Okej oftast iaf...

Küsse, Becca

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag skulle vilja ställa några frågor till dig, om det är okay? :-) Vilka bloggar läser du helst, och varför? Är du beroende av din och andras bloggar?

Kram /Marielle

2008-11-09 @ 14:38:58
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

idol är inte överskattat ;o

2008-11-09 @ 15:03:49
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0