Life is a mistery sometimes....

Hallå där, gick runt på stan och kollade efter julklappar idag. Bankkortet krånglade så jag kunde inte ta ut några pengar så jag är väl inte speciellt glad just nu men jag hoppas att det bara var en tillfällighet annars måste jag in på banken på Måndag någon gång. Hoppas att jag hinner iaf eftersom jag ska slingahåret hos frissan då. Annars blire banken på tisdag ist. Jag har nu hittat två klänningar till julfesten eller blir ju bara att använda en av dem, men vilken?!?! Jag tror nog att jag har bestämt mig. Tänkte lägga ut bilder på klänningarna senare så att ni får se dem. De var ändå inte farligt dyra den ena kostade 399:- från vila och den andra 349:- från Bikbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0