Måndag

♥Idag var det skola som vanligt haha... Missade bussen men vad annars, det är så typiskt mig. Pappa skulle på någon jobbresa idag. Har ingen aning vars han skulle men många flyg var ju inställda pga snöstorm eller vad det nu var (A). Tur för mig för då fick jag skjuts och hann i tid just så pass, en minut innan var jag där. Dagen rullade väl som bara på eller ja, vi hade nåt läxprov på musiken. Hoppas verkligen att det gick bra men jag vet ärligt talat inte hur läxprovet känndes. Får väl se hur många rätt jag får. Efter det fick vi gå några timmar längre. Vi hade Bis som står för Boll i skola. På min skola är det så att man kan välja till Bis som elevensval precis som man kan välja Hk eller något annat roligt. Alltså ett fritt val. Vi har två pass i veckan då vi spelar olika boll idrotter som Fotboll, Innebandy, Basket och Handboll. Ibland kan det kännas lite drygt men oftast tycker jag att det är väldigt roligt. Vi ska förmodligen på en Bis resa någonstans. Förra nian åkte till Sthlm men vi har pratat om Danmark, Tyskland eller kanske fara till Sthlm eller Göteborg. Det ska hur som helst bli jätte roligt. Under den resan kommer vi så klart att spela de olika idrotterna som ingår i Bis men vi kommer även att ha en massa fritid att göra det vi känner för. Idag hade vi iaf Bis efter skolan och då spelade vi en innebandy match mot Clemens (ett lag i skellefteå). Det gick faktiskt rätt bra. Vi har typ bara två st i vårat bis lag som spelar innebandy på fritiden så vi gjorde det bra. Matchen slutade 2-2. Efter det åkte jag hem kollade lite snabbt på spanskan eftersom vi har ett prov på Torsdag och sedan åt jag lite middag och därefter bar det av till nästa träning. Jag spelar fotboll på Fritiden så det var med mitt lag. Det var jätte roligt, det var ett tag sedan jag tränade. Har varit förkyld ett tag och så har jag fått förhinder. Men på Torsdag är nästa träning som jag hade tänkt vara med på. Men jag har ju ändå utöver fotbollsträningarna 2 ggr i veckan Bis och 2 ggr i veckan gympa på skolan plus att jag ibland även tränar på friskis och svettis. Det är faktiskt riktigt roligt att träna på friskis. ♥

¿Que has hecho hoy?
What have you done today?
 
Och för er som varken förstår engelska eller spanska säger jag det på svenska,
Vad har du gjort idag?



//Kisses F ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0