Ikv...

Ikv är jag så himla trött men ville ändå göra ett inlägg så lägger in lite musik. Ska nog gå och sova när som helst. Jag vet, det känns hel vrickat för mig också. Brukar aldrig lägga mig den här tiden :O. Men måste nog det iaf men bara till på fredag sen kommer en efterlänktad helg med massor av skoj. :D  Den här har säkert många hört med Sanna Nilsen. Den kom upp på radion nyss så jag lägger in den. ;P Det var liksom ödet.
This is a fairly good song with Pink. Per Gessles nya låt, varför inte? Den är väl inte bäst men den funkar.Den här låten har jag ingen komentar men what ever :) Bra låt helt enkelt. Ger mig här, The Killers får avsluta detta inlägg.
Go natt och sov gott allesammans,

/puss F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0